loading...
پایتخت دنیای اینترنت
گروه اینترنتی تفریحی فانوس|Fun-Oos
Shahin بازدید : 5 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

فـال روزانه 1391/10/22

شهر فان | فال روزانه

 

فال روزانه متولدین فروردین

 

 

امروز ناراحتی هایی درباره کار یا فعالیت هایی که بیشتر وقت شما را می گیرند بر روی اعتماد به نفس شما تأثیر منفی می گذارند. در این دام نیفتید. این نیروها فراتر از کنترل شما هستند.

پیش بینی روابط شما: امروز روز خوبی برای انواع کارهای اجتماعی است. امروز به شریک خود و بیرون رفتن با او و دیدار با دوستان فکر می کنید. اگر برای اولین بار سر قرار می روید، گپ و گفتگوهای مثبت زیادی خواهید داشت.

پیش بینی شغل شما: امروز زحمت و دردسر زیادی در محل کار دارید. در مورد موقعیتی احساس ناراحتی می کنید. سعی نکنید زود تصمیم بگیرید و استعفا دهید. این فاز موقتی است.

بقیه در ادامه مطلب ...

 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

کشف های جدید علمی می توانند ایمان شما به مسیر معنوی تان را تکان دهند. شاید ناگهان به چیزهایی که تابحال پذیرفته بودید، شک کنید. این می تواند شما را تحریک به مطالعه بیشتر کند.

پیش بینی روابط شما: امروز حال و هوای بیرون رفتن و ارتباط برقرار کردن دارید. اگر شما و شریکتان باید از انرژی امروز استفاده کنید و با هم حرف بزنید. به کارهای روزمره عادی نپردازید. کار متفاوتی انجام دهید.

پیش بینی شغل شما: در مورد کار دیگری زیاد انتقاد نکنید. احساسات او بسیار حساس تر از احساسات شما است. انتقاد بیش از حد می تواند اشک به چشمان فرد بیاورد. 


فال روزانه متولدین خرداد

 

شاید نتوانید آنچه می خواستید را به انجام برسانید. اختلافات آزاردهنده ولی کوچکی در گروه ممکن است رخ دهد. امروز سعی کنید رک گو و عادل باشید و نگذارید ناراحتی در چهره شما نمود یابد.

پیش بینی روابط شما: اگر به دعوت مهمان فکر کرده بودید، شاید بهتر باشد کار فی البداهه ای انجام دهید. امروز روز ایده آلی برای همه جور کار است. اگر حس می کنید باید به فرد خاصی چیزی بگویید، امروز بهترین فرصت را دارید.

پیش بینی شغل شما: امروز در محل کار مواظب باشید که رفتار منفی خود را متوجه دیگران نکنید. اگر درباره حرف هایی که امروز می زنید مراقب نباشید، شاید حرف هایی بزنید که بعداً متأسف شوید. 


فال روزانه متولدین تیر

 

ناراحتی گذرایی از شریکتان دارید که حواس شما را پرت می کند و نمی گذارد که کارتان را انجام دهید. نگذارید عصبانیت شما بازده شما را خراب کند. دلیل این ناراحتی می تواند عدم برقراری ارتباط با او باشد.

پیش بینی روابط شما: امروز روز ایده آلی برای درآمدن از لاک خود و منتشر کردن شادی و عشق بین اطرافیان است. اگر حال و هوای این کار را داشته باشید، تبدیل به همراه خوبی می شوید.

پیش بینی شغل شما: امروز روز اوج کاری شما در طول این هفته است. روابط با دیگران امروز خوب پیش می رود و شاید بتوانید با رئیستان تماس برقرار کنید و این دری باشد به سوی پیشرفت های آینده.


 

 

 

فال روزانه متولدین مرداد

 

 مسئولیت های غیرمنتظره ممکن است در برنامه مسافرت شما تداخل کنند. شاید کسی به کمک شما نیاز داشته باشد و لازم باشد شما نیازهای خود را به تأخیر بیندازید. این آزاردهنده است، ولی کاملاً کارهای شما را به تأخیر نمی اندازد.

پیش بینی روابط شما: اگر امروز سعی نکنید بگوید حق دارید یا از همه سرتر هستید، می درخشید. امروز گفتگو می تواند شادی واقعی برایتان بیاورد.

پیش بینی شغل شما: گرایش های تهاجمی شما ممکن است شما را در میان همکارانتان و حتی کارفرمایتان به دردسر بیندازد، پس مراقب باشید. 


فال روزانه متولدین شهریور

رشد غافلگیرکننده ای در برنامه های شما اتفاق می افتد. شما امروز در یک رویداد اجتماعی یا فعالیت گروهی شرکت می کنید یا با فرد مورد علاقه خود دیدار می کنید. اگر برنامه های خود را عقب بیندازید و مراقب کسب و کار باشید بهتر است.

پیش بینی روابط شما: امروز فرصتی عالی دارید تا با فرد مورد علاقه خود باشید. اگر امشب سر قرار می روید، می توانید انتظار رویداد بسیار لذت بخشی را داشته باشید، به خصوص اگر سعی نکنید هر چیزی که می خواهید بگویید را تجزیه و تحلیل کنید.

پیش بینی شغل شما: ذات خوب و دیدگاه صادقانه شما در محل کار برایتان نقطه قوت تلقی می شود. نسبت به دیگران بسیار مؤدب باشید. رفتار مثبت – علاوه بر دانش و مهارت – چیزی است که در راه رسیدن به هدف در حرفه شما، کمک می کند.


فال روزانه متولدین مهر

 

امروز همه کارهایی که برای مهمانی ترتیب داده بودید بد پیش می رود. ولی برنامه های شما متوقف نمی شوند، فقط باید بیشتر تلاش کنید. شاید خسته کننده باشد، ولی نباید وقت تلف کنید. به کسب و کار هم بپردازید.

پیش بینی روابط شما: شما به یاد زمان های گذشته می افتید: به یاد دیدارها و همکاری هایتان با دیگران می افتید. امروز فرصت خوبی برای آشنا شدن با دوستان جدید دارید و با دوستان قدیمی دیدار می کنید. اگر به دنبال فرد خاصی هستید، در این دیدارها او را پیدا می کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز تلاش شما برای متقاعد کردن افراد در مورد ایده هایتان شکست می خورید، مگر آنکه بتوانید ایده هایی که پایه صحیحی ندارند را حذف کنید. آماده دریافت بازخوردها باشید.


فال روزانه متولدین آبان

 

انرژی فراوان همیشگی شما ممکن است امروز کم شود. فشار کار ممکن است شما را به استرس بیندازد و احساس خستگی کنید. این می گذرد. باید قوی و سالم بمانید تا فوراً بر آن غلبه کنید. آرام باشید و یک روز استراحت کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز انرژی بسیار خوبی دارید. اگر لازم است چیزی بگویید، اکنون زمان خوبی برای آن است، زیرا شما قادرید به نحوی ارتباط برقرار کنید که بدون نیاز به روش های خاص، حرفتان شنیده می شود. فقط صادقانه حرف بزنید.

پیش بینی شغل شما: اوضاع تغییر کرده است و شما ناگهان در موقعیت خوبی با رئیستان و اطرافیان قرار می گیرید. رویدادهای محل کار برایتان به خوبی پیش می رود و اعتماد به نفس شما از همیشه بیشتر است. 

 

فال روزانه متولدین آذر

بازدید از بوتیک های اختصاصی و یا مغازه های آنتیک فروشی باعث شود شما چیزهایی بخرید که قصد خریدشان را نداشتید. سعی کنید چیزی بیشتر از آنچه می توانید نخرید. از آن طرف دیوار نیفتید و درمانده نشوید.

پیش بینی روابط شما: حس شوخ طبعی شما امروز به اوج می رسد. اگر بین شما و عزیزتان مشکلی وجود دارد، با برقراری ارتباط واقعی و واضح و صادقانه صحبت کردن با یکدیگر می تواند از این مشکل بگذرید. لبخند به لب یکدیگر بیاورید.

پیش بینی شغل شما: سعی نکنید در چشم رئیستان کس دیگری را خراب کنید. حقیقت کارهای شما بالاخره رو می شود و شما در موقعیت بدتری قرار خواهید گرفت. رویکرد صادقانه و صمیمانه ای در پیش بگیرید.

فال روزانه متولدین دی

مهمان ناخوانده ممکن است شما را به هیجان بیندازد. شاید هل شوید و ندانید که چه بپوشید، چه بگویید، و چه چیزی بپزید. به ندای دلتان گوش دهید. اگر نگران نباشید، مهمانانتان لذت بیشتری از این مهمانی خواهند برد. فقط خوش بگذرانید.

پیش بینی روابط شما: انرژی امروز حال و هوای سرزندگی به روابط شخصی شما می دهد. اگر با شریکتان زمان سختی را گذرانده اید، برای امشب برنامه ای خارج از منزل بریزید و به جای خاصی بروید یا فیلم خنده داری ببینید.

پیش بینی شغل شما: وفاداری به کارتان کلید موفقیت شماست – به خصوص امروز. این وفاداری را با برداشتن قدمی فراتر از انتظار از شما، نشان دهید. اگر حس وقف کردن خود تا به این حد به شغل کنونی تان را ندارید، شغل جدیدی بیابید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز اطلاعاتی رو می شود که شاید تمرکز را بهم بزند. این ممکن است شما را سردر گم کند، زیرا انتظارش را نداشتید. شاید لزوماً اخبار بدی نباشد. در واقع شاید خبر خوبی باشد. ولی شاید چیزی باشد که صدسال دیگر هم انتظارش را نداشتید. از همه جوانب به آن بنگرید.

پیش بینی روابط شما: اجتماعی شدن و دیدار با دیگران امروز خوشایند خواهد بود. اگر به دنبال چیزهای رمانتیک هستید، فرصت ایده آلی برای مهمانی رفتن است تا با مردم تماس داشته باشید.

پیش بینی شغل شما: امروز برخورد با مردم برایتان سخت است. همکاران امروز حال و حوصله زیادی ندارند و شما نمی توانید با آنها گفتگوی مؤثری داشته باشید. بهتر است موضوعات مهم را به زمان دیگری موکول کنید.


فال روزانه متولدین اسفندبا آنکه امروز همه چیز بر وفق مراد شما پیش می رود، مشکلی ناگهانی در مورد پول می تواند شما را موقتاً به هول و ولا بیندازد. این وضعیت گذرا است. با کمی تلاش بیشتر می توانید همه چیز را درست کنید.

پیش بینی روابط شما: انرژی امروز حس شوخ طبعی شما را ذخیره می کند و حتی شما را مکرراً به خنده می اندازد. گویی امروز همه چیز سوژه خنده شماست و باعث می شود که حال و هوای بهتری پیدا کنید.

پیش بینی شغل شما: سطح بازدهی شما در محل کار امروز بسیار بالاست، پس از آن استفاده کنید. هرچه کارهای بیشتری را به انجام برسانید، انگیزه بیشتری برای رسیدن به اهداف بیشتر پیدا می کنید.

 

گردآوری : شهر فان

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به پایتخت دنیای اینترنت خوش آمدید. هدف ما داشتن اوقاتی خوش در کنار یکدیگر است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 129
  • بازدید کلی : 835